marți, 24 martie 2009

Noua Dacia (Duster)

Dintr-o simpla intamplare, ieri 23-03-2009, ma aflam in sediul unei banci din incinta cladirii fostului hotel Sofitel si ce credeti ca mi-e dat sa vad peste peretele despartitor de sticala al bancii, vad noua Dacia in "carne si oase". curiozitatea m-a facut sa ma fofilez printre "garzile de corp" ale frumoasei masini, carora nu mult le-a luat sa ma recunoasca, ca fiind un intrus si sa ma pofteasca "prietenos" afara deoarece acolo se tinea probabil festivitatea de lansare a noului model Dacia in Romania si eu nu faceam parte nicicum din staf si nici din invitati. Dar pot spune ca am apucat sa o vad destul de bine si de aproape, de aceea m-am gandit sa va impartasesc si voua parerea mea la ceea ce am vazut. Este drept ca masina nu avea motor deoarece este un prototip si cred ca avea ceva probleme la directie, pentru ca cei de la Renault au dorit sa o scoata cat mai mult in evidenta si au dotato cu niste anvelope si jante imense care o faceau cu adevarat sa arate extraordinar dar nu puteau vira rotile deoarece atingeau caroseria, presupun ca vor scoate un model cu roti mult mai mici care nu vor mai da la fel de bine pe masina, sau poate vor mai lucra la designul aripilor, cine mai stie cu ce ne vor mai surprinde cei de la Dacia (Renault)
Pot sa va mai spun dintr-o discutie pe care am priso din zbor de la reprezentantii Dacia care erau in jur ca "noul model va fi usor diferit de prototip si se va fabrica in proportie de 70% in Romania" nu va pot garanta ca asa se va intampla dar asta este ce am auzit de la acei oficiali Dacia. Aceasta veste nu ar putea decat sa ne bucure deoarece daca se va fabrica 70% in tara noastra poate se vor mai rezolva din problemele uzinei Dacia, deci angajatii uzinei ar avea iara de munca.

Dar nu ne ramane altceva decat sa asteptam, sa speram si sa ne bucuram pentru schimbarea majora pe care au facuto batranei Dacia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu