miercuri, 29 aprilie 2009

Ursi

Deoarece sunt un mare iubitor de animale, am deosebita placere de a va prezenta un clip haios cu niste ursi aflati in captivitate la o gradina zoologica., care cer de mancare Am pus acest clip pe blog sa vedeti cat de umane pot fi si animalele. Sunt 100% sigur ca acest clip nu este trucat deoarece am vazut cu ochii mei o faza asemanatoare la gradina zoo di Brasov acum ceva ani in urma, unde ursi cereau de mancare prin semne, la fel ca si cei din clipul urmator.

Un comentariu:

  1. Incredibil, am ras si m-am amuzat teribil. Intradevar animalele sunt minunate, singurul lucru care nu-mi place la clipul asta e faptul ca ele sunt captive. Mi se pare insa incredibil numarul mare de exemplare intr-un singur țarc. Mai mult ca sigur ca o duc mult mai bine decat cele de la noi din țara. Imagini de genu asta te fac sa crezi ca te poti duce si te poti juca cu un astfel de animal. Sa nu uitam insa ca prin natura lor, ele sunt salbatice si vb aia NU FACETI ASA CEVA ACASA - IN PADURE!

    RăspundețiȘtergere