vineri, 15 mai 2009

Carting

Pentru iubitorii sportului cu motor m-am gandit sa discut despre un subiect care pe mine ma pasioneaza de cand eram copil si anume pilotatul carturilor cu motor. Este drept ca de ceva vreme nu am mai fost pe pista, mai precis cred ca de anul trecut, dar am auzit de la impatimitii acestui sport ca pe circuitul din Pipera-Tunari unde ma duceam eu, au aparut carturi noi cu moatoare mai puternice. Eu am pilotat motoarele de 6 CP care erau destul de vioaie si cu care puteai sa-ti satisfaci multe dorinte pe care nu le poti face pe strada cu masina. Se pare ca au aparut carturi cu motoare de 13 CP, pe langa faptul ca sunt mult mai noi ca tehnologie si puterea lor este dubla, inchipuiti-va cat de tare poate sa fie. Probabil ca multi dintre voi au fost si au vazut ce senzatii tari poti sa ai, dar probabil ca si mai multi nu ati incercat. Sfatul meu este ca merita sa incercati, descarcati-va de nervii din trafic pe circuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu