joi, 7 mai 2009

Tigara electronica


De ceva vreme se gaseste pe piata, tigara electronica, alternativa nedaunatoare sanatatii a tigarii cu tutun pe care o stie toata lumea. Cum am fost si eu fumator cu ceva vreme in urma, am devenit foarte curios sa o incerc si eu, nu de alta dar cate o data "la o bere cu baietii" mai riscam cate o tigra, doua, trei..., asa ca m-am decis sa-mi iau si eu una. Daca tot mi-am luat am zis sa va impartasesc si voua senzatia, ma refer la cei fumatori, credeti-ma ca sunt sanse reale sa te lasi de fumat cu aceasta tigara. La inceput pana sa o incerc am spus ca este o prostie, dar sa stiti ca nu este asa, te inveti repede cu ea pentru ca simuleaza foarte bine o tigara reala. Scoate fum (nu este fum real este doar un abur care are o densitate forte mica si seamana foarte mult cu fumul, de fapt nici nu iti vine sa crezi ca nu este fum) are un gust ff. apropiat de o tigara autentica si nu dauneaza de loc, nici fumatorului activi dar nici celor pasivi din jur. Mi se pare o idee f. interesanta, ca pana la urma sanatatea este pe primul loc. Nu vreau sa va desriu amanuntit si sa intru in detalii, dar va pot indruma sa cititi mai multe despre acesta tigara pe site-urile de specialitate.

Un comentariu:

  1. Eu sper sa te tina si sa "fumezi" numai tigari electronice. Am tras si eu dintr-o astfel de tigara, sensatia este foarte apropriata. Colegul meu care este un fumator inrait si-a luat asa ceva dar nu l-a tinut mai mult de o saptamana, si l-am vazut cu un pachet de tigari adevarate. Din cate stiu eu, sunt si astea costisitoare, pentru ca trebuie sa schimbi o pastila ceva de genul asta, altfel nu mai scoate aburul ala. Bine ar fi sa incercam sa ne facem prietenii sa nu mai fumeze ca sa nu ne tenteze. Eu fumez asa cand ies in oras, dar problema este ca s-au indesit iesirile afara si deja pentru mine a devenit o problema de analizat.

    RăspundețiȘtergere